Zoneterapi Aalborg

Hos Aalborg Helseklinik er Hanne ekspert i udførelsen af Zoneterapi i Aalborg. Hanne har drevet selvstændig klinik siden 2004 og har siden 2009 udført Zoneterapi Aalborg. Behandlingen er en af de mest udbredte behandlinger, til et hav af problemer, og især barnløshed lægger Hanne nært. Søger du Zoneterapi Aalborg er Hanne en af de mest erfarne i byen.

Hanne har gennem tiden behandlet mange med zoneterapi, og oplever at folk kommer til klinikken fra et stort område omkring Aalborg. Zoneterapi kan gives til både voksne og unge. Hos par der oplever barnløshed, kan behandlingen i kombination med rådgivning omkring kost og motion, være med til forbedre chancerne for graviditet. Især par med barnløshed er et af de områder, som ligger Hanne nært, og hun som hun har stor erfaring med.

Zoneterapi – kroppens genvej til velvære

Zoneterapi har sit udspring i fødderne – nærmere bestemt fodsålerne. Når fodsålerne stimuleres, stimuleres en masse af kroppens indre processer. Zonebehandling er en enestående metode til behandling af mange af kroppens stresstilstande.

Zoneterapi er velegnet til dig, der lider af symptomer som:

• Mave-/tarmproblemer
  • Allergi/høfeber
  • Hovedpine/migræne
  • Barnløshed
  • Betændelsestilstande i kroppen
  • Symptomer på overgangsalder

Hos Aalborg Helseklinik er det muligt at vælge zoneterapi som en behandling alene. Ofte kombineres zoneterapi med andre behandler. Der laves altid et fagligt skøn, så du opnår de effekter, som du ønsker. Til behandling af barnløshed, kombineres zoneterapi med kosttilskud og kostvejledning. Læs mere om behandling af sukkerafhængighed her